Men ÄNTLIGEN!!!!

Jag tror inte jag är ensam om att vara överlycklig efter att äntligen ha fått se Eclipse trailern?! Skrev ju igår att jag längtar efter The Runaways mer men nja alltså, efter att he sett denna påminns jag om hur kär jag är i The Twilight Saga så jag längtar efter båda filmerna lika mycket.

Men vad tycker ni om trailern?
Jag gillar den, den avslöjar inte för mycket som jag ibland kan tycka att trailers, teaser trailers gör. Måste även säga att jag tycker dom fått till nya Victoria bra, känns inte lika fel som jag tyckte det var i början då jag hörde att hon skulle bytas ut. En negativ grej har jag också att komma med, Bellas hår, a big nono!!

Titta och njut om och om igen som jag gör.

Update: Här kommer lite screencaps, fler bilder finns om ni klickar er in på källan, källa: eclipsemovie.org





Kommentarer
» Molly

Ååååh. Jag får en sån bra känsla, david slade verkar ha gjort ett grymt jobb i alla fall :)

Tyckte framförallt att den var filmad otroligt vackert! Mycket finare miljöer än i New Moon! Följer regissören på twitter, där lägger han upp sjukt vackra bilder han själv tagit av miljön från inspelningen. Ett litet tips till dig om du också håller med mig ;D BTW så måste jag säga att dina nya leopardklackar är GALET snygga :D

jag vet inte vad jag ska säga :o

Asså satan vad taggad man blev nu :D jag blev fan hyper så jävla pepp är jag lol xD Men Jag håller med dig, Bellas hår ser fel ut :S Viktoria lyckades dom hyfsat med iaf :)

Jodå det är bara bra med mig idag :D

Lycka till med webb butiken :)

kram

Gillar inte Bellas hår jag heller, märkte det direkt, det ser då livlöst ut, dött typ. Jag gillar dock inte alls nya Victoria. Tycker hon ser alltför mesig ut!

Jag hatar att de har bytt ut victoria-_- SÄMST


Kom ihåg






Trackback