Lite info om webbutiken.


Just nu känner jag mig typ lika galen som jag ser ut att va på bilden.

Hej. Såg att det vart lite problem att kommentera här på bloggen? Jag har haft problem att logga in, men nu efter typ en timmes försök är jag finally inne så jag antar att det än en gång strular med blogg.se.

Aja får in lite frågor då och då hur det går med webbutiken eftersom vi sa att vi skulle öppna så snabbt som möjligt och det var ju ett par veckor sen. Vi jobbar på för fullt med den MEN i ca två veckors tid har vi jobbat men inte kommit minsta lilla framåt, det stular väldigt mycket för oss just nu vill säga. Det är rätt frustrerande men vi ger inte upp så enkelt! Vi hoppas att strulet fixar sig snart så vi får komma igång någon gång, vi vill ju starta NU! :D

Och vilken dag det har varit idag alltså, gosh! Haha. Började jobba i morse och satt i flera timmar men kom som sagt inte framåt nånting på grund av allt f***ing strul, sen ringer en person till mamma och kommer med ännu mera strulnyheter så nu var vi båda väldigt frustrerade och på lite smått dåligt humör.. På eftermiddan följde jag med mamma för att hämta brorsan på skolan och då vi sitter i bilen på väg dit ringer hennes mobil, det är en av brorsans fritidslärare som ringer och säger att Liam och en kompis är borta..

När vi kom fram till skolan såg vi nån lärare springa omkring och leta så vi satte igång vi med, som tur var var dom bara i närheten och dom hade sagt till en annan lärare att dom var där men ändå, bara själva grejen.

Tvingade mamma att köpa en godispåse åt mig för nu ska jag bara lägga mig i sängen, se på OTH och tröstäta godis och hoppas på att morgondagen blir snäppet bättre, haha.

Hoppas eran dag har varit bättre än min, vad har ni gjort?



Kommentarer
» Adara

haha ja eller hur! :P



hihi okej.. sry jag är så himla seg på att svara på kommentarer så minns inte jag heller!



jag har också haft problem med blogg.se. så typiskt!

Blogg.se har strulat för mig med! ;o irriterande..

vilken jobbig dag, :/ Hoppas morgondagen blir bättre! :)

» Lina

SV: Det är nog för att det avsnittet inte visats i USA ens, har sett stills och klänningen påminde verkligen om något Jenny hade på sig :D

Hoppas det ordnar sig... Lycka till!! =D

Jaadu, vad har jag gjort idag..? Jag har fått en vagel i ögat, AJ!!! =(



Kram

» Molly

Låter som en jobbig dag. Varit i skolan mer eller mindre hela dagen. Nu är det TV för hela slanten ;)

» Molly

svar: just nu är det boston tea party på femman. Men hade tänkt zappa över till fyran och se på american idol :) Godnatt!

låter lite segt att det inte går något framåt för er =/

hoppas det ordnar sig för er i alla fall. håller tummarna

KRAM!!!<3 =)

Låter inte så roligt, min dag igår var den värsta på länge, fick åka in och avliva min lilla hamster Jerry. :(


Kom ihåg






Trackback