Lite annat.


Jag känner att det blitt ganska mycket om the twilight saga nu på slutet och jag vet ju att alla mina läsare inte är lika insatta som mig men eftersom de böckerna och filmerna är en stor del av mitt liv så är det lite utav en självklarhet att det speglas av i bloggen.

För att prata om något annat måste jag säga hur mycket jag älskar alla dessa sidor på nätet där man kan se filmer och serier gratis (utan att ladda hem). Kommer jag på att *hmm, jag vill se på Buffy the vampire slayer* (har förövrigt sett det idag) så klickar jag mig in på google och söker på "watch buffy the vampire slayer online for free" sen är det bara att prova sig fram eftersom alla länkar inte funkar men man hittar alltid någon där det går att se. Riktigt bra!

Några av er som ser mycket på datorn?



Kommentarer

sv: jo men det hade jag =)



älskar att det går att kolla på internet. händer nästan aldrig hos pappa, men hos mamma där jag kan ta in den lilla vita bärbara till sängen så är det väldigt bra =D

http://free-tvshows.com/buffy.html <-- Där kan du se alla säsonger av Buffy :)

» Emma

Jag gör det hela tiden! fast kollar mest på serier.

Sitter typ hela dagarna o nördar mig framför olika serier haha :)


Kom ihåg






Trackback