Kommer jag va sist av alla att få se Eclipse??


Skrev det här inlägget förut men tog bort det då jag pratade om det i videobloggen istället men sen tog jag ju bort videobloggen också så här kommer det, igen för vissa av er.

Jag har tänkt på en grej.. Om operationen blir av i juni (det är en liten chans att det blir i tidig höst istället) så blir det nog i mitten av juni men då har ju Eclipse premiär den 30 juni och eftersom det är ryggen jag opererar så kommer jag ju inte kunna sitta (i en biostol) på jag vet inte hur länge.. 2 veckor? En månad? Två månader? TRE??? Nä jag vet inte, men jag gissar att det lär ta ett x- antal veckor i alla fall vilket betyder att jag kommer missa Eclipsepremiären, och seriöst, då jag tänker på det vill jag typ gråta som den Twinörd jag är.. Men operationen går ju före.. Eller borde göra det... Kanske.. Hmm, hehe!

Jaja, jag kommer va sist med att få se Eclipse and that's killing me. Tänk att läsa om alla som sett den, hur fantastisk den är och dom ser den bara om och om igen och jag ligger i min säng oförmögen att röra mig typ. Näe. Usch.

Vilket trevligt "Hej-på-er-en-ny-dag-idag-inlägg" eller hur, haha.



Kommentarer
» Alexa

Jag kommer oxå missa den! :(

Alexa- Jaså, varför då??


Kom ihåg






Trackback