Ingen rubrik


Morsning gott folk :P
Jag kände mig väldigt kreativ då jag skrev min rubrik men det poppade liksom inte uppp något annat i mitt huvud så det fick bli "Ingen rubrik", hehe. Igårkväll låg jag och kikade på Buffy the vampire slayer hela kvällen och hann se sista avsnittet på sista säsongen. För ett par år sen, eller flera år sen gick den serien på tv och jag såg nästan vartenda avsnitt av de sju säsongerna men det är klart, vissa avsnitt missade jag ju. Min vän Hanna har alla avsnitt så då jag var hos henne började vi se serien från början dock fick jag se kanske de 12 sista avsnitten själv eftersom hon bor där uppe och jag här nere *snyft*.

Slutpratat om Buffy! Nu ska jag hoppa i duschen och sen får vi se vad jag hittar på idag, vi hörs i alla fulla fall senare hoppas jag. Kanske ska jag skriva och visa vilka sminkprodukter jag använder och lite hur jag sminkar mig? Äh, ni ser helt enkelt vad som dyker upp ;)
Puss och Kram, gullebarn!



Kommentarer

Den är jättebra tycker jag =)



Söt bild!

Kram


Kom ihåg






Trackback