Hur snygg?!!!!!

I morse klickade jag mig in på alla dessa Twilight bloggar jag läser och på varenda en ser jag dessa nya bilder från premiären av The Runaways. Alltså Kristens klänning är den snyggaste jag sett på länge, jag är så kär att jag tror jag spricker, vilket vill ha begär!! Så f***ing snygg! Kanske man måste köpa sig lite tyg och sätta sig vid symaskinen..

Dakota var fin hon med men som sagt, Kristens klänning var så snygg, allt kändes så rätt, modellen, färgen, tyget, allt!

Bildkälla.



Kommentarer

sjuukt snygg hon var där!! jag älskar hur hon går från lite tomboy stil, till typ en... gudinna!!

Att klänningen ser så snygg ut beror nog till stor del på att hon personligen ser så fantastiskt snygg ut. Håret och kroppen passar även väldigt bra ihop med klänningen. Såg henne hos Jay Leno häromdagen.. Väldigt härlig personlighet. 9 av 10 möjliga!!

10:an lägger jag på innehavaren av din blogg ;)

Eller hur, klänningen är skitsnygg! Roligt att se henne i en sådan stark färg! Till hennes bleka hud är det perfekt!


Kom ihåg






Trackback