Han tog av sig sin kavaj, sparka av sig båda skorna...

..åsså spotta han ut snuset och sa min sköna får jag lov?

Just nu är det en låt jag dagligen nöter, den är ju riktigt härlig faktiskt (ni kan lyssna på den här). Annars då.. Jo jag har precis sett på fuskbyggarna, ett program jag ser varenda onsdag vilket mamma finner ganska lustigt. Ja alltså det är ju kanske inte ett sånt program man i första hand kopplar ihop med mig men det är ju banne mig riktigt bra!

Nu ska jag därimot krypa ner i sängen och fortsätta se på Top Model som jag just nu ser på webben. Så god natt och sov gott :)

Ps. Såg att min kära vän Hanna tycker det är lite mycket Twilight i bloggen just nu, håller ni med? För i sådana fall ska jag försöka dra ner lite på det om det är något som många utav er önskar!



Kommentarer
» Anna

Jag tycker absolut inte att det är för mycket twilight i bloggen. Haha, kanske för att jag själv är en twi-nörd. Men du skriver ju om det du tycker om och om dina intressen såå... det är ganska självklart om det kommer med i bloggen, tycker jag alla fall.

» Ajka

nejjj det är inte för mycket :D jag älskar twilight :D

» BabyH

Säger bara att för oss som inte alls är insatta i twilight så blir det liiite mycket :P men såklart om du vill skriva om det du gillar så såklart får du ju det! :) och det finns väl särskilda bloggar för bara twilight eller?

Absolut inte, hur kan det bli FÖR mycket twilight? Nej, men ärligt det tycker jag inte, det är ju en del av ditt liv.

Anna- Okej, ja alltså det beror väl helt på hur inne man är i the twi saga eller inte.. Kan förstår för dem som inte är lika inne i den som än själv att det blir lite uttjatat men som sagt, jag är näst intill besatt utav den så inte såå himla konstigt att det speglas i bloggen :)

Ajka- Hehe vad bra att du tycker så!! ;P

BabyH- Jag förstår vad du menar baby!! =) Men som sagt jag tycker inte det är så överdrivet mycket twisnack så jag har det nog som jag har nu, det har som sagt blivit en rätt stor del av mitt liv och fritid så :)



Och om ja!! Finns hur många som helst Twibloggar!!!

» BabyH

men åh twilightnörd ;D

BabyH- Haha ja vad annars liksom?? :D :D <3 Twilight in my heart ;)


Kom ihåg






Trackback