Godmorgon :)


Hej! Så skönt att vakna och stiga upp någorlunda tidigt en dag utan att känna sig helt död, haha! Nä men hur mår ni idag? Bra? Dåligt? Skapligt? Trötta? Pigga? Bra/dåligt humör? Osv. Jag mår faktiskt bra, sitter här med broder bredvid mig och vi sitter och pratar lite.

Idag har vi tänkt spela in en liten videoblogg i alla fulla fall och om den blir bra publicerar jag den här på bloggen.

Nu en annan fråga till er, dagens fråga; Har ni börjat planera för sommaren än, om ja, vad? :)
Själv känner jag att jag inte kan planera så himla mycket ifall det blir operation i juni, då blir det en hiiimla lugn sommar för mig.

Ciao



Kommentarer

jag ska jobba så mycket som möjligt i sommar, hos min pappa som köpt en minigolfbana :D annars ska jag försöka sola och bada så mycket som möjligt!! En kompis och jag ska försöka ta oss till Liseberg också :)

» Anna

Jag ska försöka hitta sommarjobb. Sen en annan grej som jag och min kompis sagt att vi måste göra är att hoppa bungyjump. (vet inte hur det stavas)

Har inte planerat någon än. Bara att tjura om det inte blir fint väder i år! :)

Anna- Åhh bungyjump är något jag alltid velat prova, dock vet jag inte om min f***ing rygg skulle klara av det.. Aja men hoppas det blir av iaf :D


Kom ihåg






Trackback