Demetri är i stan!

Bildkälla. Charlie Bewley som Demetri i New Moon.


Fick en liten fråga från en läsare som skrev så här; Ska inte du till mässan i Malmö nu när "demetri" är där?

Ja det stämmer ju att Charlie Bewley är i Malmö nu på Sci fi mässan (tror jag det är?!), han som spelar Demetri i The Twilight Saga. Jag ska dock inte dit och spana in honom, först och främst för att jag är inte så fit for fight just nu (ryggen), resan dit kostar plus att inträde kostar (tror det är inträde) och jag är inte så rik just nu, hehe. Väl på mässan är det ju endast honom jag skulle vilja se, är inte så intresserad av resten så det skulle kännas lite smått onödigt faktiskt. Kan dock lägga till att om det hade vart t.ex "Edward", "Bella", "Jane", "Alice" eller "Jacob" som var där hade jag vart på plats utan tvekan!

För det andra har jag ju redan sett Charlie, "Demetri" i verkligheten, jag såg ju honom den 27 maj då jag var på plats i Italien som statist i New Moon. Då ett gäng av oss statister skulle få kappor, flaggor osv i ett av "The dressing rooms" så kom han in dit och pratade med hon som hade hand om det sen hälsade och grattade han oss som vunnit tävlingen, jag stod då bara några enstaka meter ifrån honom. Så, där är min förklaring.

Men är det några av er som ska dit?? Om ni ska det kan ni väl lämna en kommentar här och tar ni bild med honom skulle jag gärna vilja se dem, ni kan väl mejla dem till mig då? [email protected] är min mejladress i alla fall.



Kommentarer
» sofia

Hoppas du har haft en bra lördag hittils, släng gärna in en fråga på min frågestund om du undrar något :) Kram

» Emhi

sv; jisses vilken tur du hade! va kul! jag har varit på den där mässan för längesen, då träffade jag Craig Parker som spelade Haldir i Sagan om Ringen (på den tiden var jag minst sagt besatt av trilogin). Men den här gången fann jag inga spännande artister att träffa, tyvärr..



Ha en skön helg! /E

hehe tack1 jag är riktigt nöjd!

Japp, de ska jag göra, så fort batterierna är laddade!

det kan jag förstå, men nu är håret tillräckligt långt så gör de :)

Sov sött!

hej sötnos.

nominerade dig i thetwilightsagas blog award för ett tag sen o du kom med =)<3

puss!


Kom ihåg






Trackback