Cherry Bomb i The OC

Godmorgon!
Idag har jag egentligen sovmorgon men klev ändå upp 08.20, bra gjort Jennilie!! :D Hur mår ni idag mån tro?

Just de, i förrgår satt jag och kikade på The OC och helt plötsligt börjar låten "Cherry Bomb" att spelas, i serien alltså, vad glad och förvånad jag blev! Här kan ni se klippet. Det är från säsong 3 avsnitt 24.


Inatt drömde jag en massa knepiga drömmar, som vanligt vill säga. Jag drömde bland annat att en galen räv höll på bita av halva min fot, jag skrek och skrev på hjälp men ingen kom och det gjorde banne mig svinont och det ba spruta en massa blod, sen vaknade jag och hade ont i den foten, haha!

Snart ska jag krypa ner i sängen igen, ska bara ta upp lite frukost sen ska jag lägga mig och kika på filmen Chocolat med bl.a Johnny Depp i. Det var längesen jag såg den filmen men jag minns att jag tyckte den var rätt mysig och att man blev väldigt chokladsugen!

Vi hörs senare under dagen.
Ciao



Kommentarer
» Tina

norrköping=) massor med snö här!

» EMMA

Ja jag förstår det! :)


Kom ihåg






Trackback