3 nya "The Runaways" klipp




Källa.

Jag vet inte om jag törs skriva det här men just nu längtar jag faktiskt mer efter att få se The Runaways än både Eclipse och Remember me.. Remember me vet jag ännu inte om jag ska se på bio faktiskt, beror lite på om dom som sett den tycker den var asbra. Dock kanske jag längtar mer efter The Runaways än Eclipse just för att man bara fått se 10 sekunder från den sistnämnda och vi har ju sett betydligt mer från den förstnämnda så fråga mig igen veckan innan Eclipse premiären och jag kan nästan garantera att mitt svar blir annorlunda då ;)

Vilken av dessa tre filmer ser du mest fram emot just i detta ögonblick?

Och nu säger jag god natt ännu en gång.



Kommentarer

håller faktiskt med dig precis!

kanske ändrar mig i morgon när man får se en längre teaser trailer från eclipse, men det återstår att se.

tror att the runaways kommer bli en av dom bästa filmerna jag sett faktiskt =D<3

Sv: Aha, jo har också köpt depend nagellack och det var verkligen inte bra kvalité. Har hört att H&M's egna nagellack till och med är bättre!

» Molly

Så jag känner angående the runaways är så du känner angående remember me. haha. Min kompis såg den på förhandsvisning (som jag blev medbjuden på, men jobbade! suck) igår. Hon tyckte att den var riktigt bra. och sorglig.. Så jag ska nog se den nästa helg i think.. annars längtar jag ihjäl mig till eclipse. Tanken på att jag ska se den i usa kanske är en del av anledningen också, haha.

» n

det tycker jag med ! liten färgklick sådär (Y)


Kom ihåg






Trackback