Umeå resan i några bilder och ord..

Tänkte sammanfatta min tvåveckors-tripp upp till Ume lite snabbt med lite nya bilder och ord.

Jag fyllde 20 bast och fick lagligt entra och handla på systemet! Stort, jag vet, haha :P

Hängde en hel del på stan och träffade trevliga personer och fina vänner.

Jag och brudarna shakade ute på krogen!

Sedan åkte jag ännu längre norrut, till Sorsele där flera av mina släktingar bor och där jag spenderade alla lov då jag var mindre. Det fanns fortfarande kvar snöhögar här och där.. (i juni!!!)

Var i farmors stuga där vi bland annat åt våfflor..

..Och var ute med båten.

Väl tillbaka i Ume var jag hos Hannis en natt då vi bland annat hade en bränning.

Och dagen innan jag flög hem så var jag med Sara, vi tog massa fula bilder och spelade in videon som ni kan kika på några inlägg ner.

Bäst av allt var ju självklart att få träffa alla vänner, pappa och släktingar :)



Kommentarer

Ser ut som att du har haft en riktigt trevlig visterlse i umeå! sett på alla kort.

det var jag..


Kom ihåg






Trackback