Two more pics.

Morsning! Igår låg jag uppe rätt länge, vid 03.30 tror jag att jag la mig för att sova. Jag och Therese hade sagt att vi skulle ta en riktigt sovmorgon idag eftersom vi inte sovit många timmar alls de senaste två nätterna, men tror ni att jag vaknar av mig själv ändå vid 09.30. Åh! Men men.

Här kommer i alla fulla fall två bilder till från igår. Jag kan fortfarande inte fatta att jag har fått se dem (dessutom blir det ju andra gången jag fått se Kristen!!!!!) , ta bilder på dem och med Tay, säga några ord, ögonkontakt osv. Känns som om jag drömt allt.

Hade tänkt kika igenom filmerna vi spelade in igår nu så lägger jag upp några av dem här sen. Har dock rätt många filmer på mobilen också (bl.a där jag tar bilden med Tay) men sladden är hemma så de kommer upp i juli när jag är hemma igen!

Nu ska jag nog gå och väcka Therese snart :)
Kram!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback