TWILIGHT FAN EVENT!!! Jag fotades med TAYLOR!!

Alltså jag vet inte var jag ska börja, jag kan inte med ord beskriva hur jävla bra och lyckat det var!!! FUCKING AMAZING!! Det här var en av mina bästa dagar i mitt liv, jag är så glad nu att jag tror jag ska spricka. *Andas Jennilie, andas..* Nä men seriöst, ni som inte var där, ni missade något helt fantastiskt och jag tror att alla som var där tyckte det var lika bra som jag och Therese! Nu blir det en stoooor bildbomb men det står ni nog ut med ;)

Therese och jag på väg till Hovet, just efter 5 på morgonen..

Då vi kom fram var det bara att ställa sig i kön då det redan var en hel del folk där, vi fick plats nr 150 och 151. I början tyckte vi att vi hamnade långt bak men sen då det bara kom mer och mer människor insåg vi att vi hade himla bra platser ändå!

Vi frös så förbannat mycket så vi gick in och skaffade massa tidningar vi kunde sitta på sen köpte vi en lite varmare filt som vi kröp in under, snacka om att det blev skillnad!

Snygga som vanligt!

Vi fick syn på en assnygg Volvo!

Det närmade sig insläppet..

Ja, här ser ni ett fåtal av dem som var efter oss i kön..

På plats inne i Hovet och vid världens bästa plats om du frågar mig!! Vi stod närmast gallret där Taylor Lautner och Kristen Stewart sen skulle gå men ändå nära scenen, ca 4-5 meter från där dom satt.

Taggade och peppade till tusen!! :D

Vi var väl just under 9000 personer där, så ja, det var fullpackat men jävlar vilken stämning det var. Otroligt kul och fantastiskt!

Blev förvånad då det visade sig att jätte många hade rest hit från bl.a Norge, Finland och Danmark.

"Värden", han var faktiskt himla duktig och rolig :D

Sedan var det massor av olika uppträdanden som bara ökade stämningen om möjligt.

Då vi hela Hovet fick syn på stjärnorna blev det en jävla massa skrik och jubel där inne, det var mäktigt må jag säga! Här har vi självaste Taylor Lautner och fan vad snygg han var!! Han var så mycket snyggare i verkligheten än på bild!!

En underbar bild på honom.


Det kändes så sjukt och otroligt då han kom så nära en :D

Jag hade bara sett att han skrev autografer så när han kom där jag stod bad jag om en bild och han ställde snällt upp på en. Alltså ser ni, det är jag och TAYLOR!!!!!! Och han är liksom vid mitt huvud, vi rörde i varann och såg på varann i ögonen. Nu låter jag som värsta fjortisen men det var så himla kul, underbart och fantastiskt! Nog för att jag ser helt skabbig ut men det bryr jag mig inte om nu. Efter att han ställde upp på bild med mig började alla fråga om det, haha.

På andra sidan gick Kristen.

Taylor och Therese!

Hottie.

Efter att ha skrivit en massa autografer och tatt bilder med fansen begav de sig upp på scen där det fick svara på lite frågor och så.

Tycker dock att publiken var rätt så respektlösa mot dem, då det pratade skrek bara alla så varken vi eller dom kunde ju prata eller höra något.

Vi var glada som bara den!! :D

Och Kristen var ju bara dundersnygg! Kolla klänningen och benen liksom, klackarna också för den delen.

Sedan bytte hon och Tay sida så nu var det vår tur att ta bilder på henne och få autografer. Jag frågade henne om jag kunde ta en bild med henne och då kollade hon på mig och sa något i stil med "I'm sorry but I can't, they told us we don't have time for it. I really am sorry", och då hon sa det samtidigt som hon tittade på mig kändes det verkligen som om hon var ledsen över att inte kunna ta bilder med dem som ville det. Men det gjorde inte så där överdrivet mycket, fick ju hennes autograf, jag hade ögonkontakt med henne och pratade med henne så ;) Dock var det några som fick ta bilder med henne då hon kommit till slutet för jag antar att det då visade sig att de hade nån minut över.

Här ser ni Kristen till vänster och Taylor till höger.

Mina autografer, Kristens och Taylors :D

Under dagen hängde vi lite med dessa tjejer också, bl.a Ida och Julia som bloggar på thetwilights.blogg.se. De andra kommer jag tyvärr inte ihåg namnen på.

Nä men alltså fan vilken jävla underbar dag det har varit, kan knappt fatta att jag vart med om det här på riktigt, känns som en dröm bara! Vill bara ställa mig upp och skrika ännu mer (som om jag inte skrikigt tillräckligt för en hel livstid under dagen, haha). Kan inte beskriva med ord hur jag känner mig just nu och hur jag kände när dom kom. Lycklig, för att göra det enkelt och kortfattat.

Sen har vi filmat hur mycket som helst också men det kommer upp någon annan dag!


Nu ska Therese få blogga lite sen ska vi krypa till sängs.
Vi hörs.
Puss och god natt! =)



Kommentarer

Men ÄNTLIGEN...fniss...

Jag såg dig på storskärmen när du tog ett kort med Taylor ;)

» Julia

På bilden med oss är det våra bloggkompisar Jessica,(Ida), Olivia,(Julia) och vår kökompis Kajsa ;D



Tack för igår!!

Åh shit fan vad kul!! Så jäkla avunsdjuk men åndå väldigt glad att du fick se dom! :D Asså, Kristen är så sjukt fin! :O Skulle göra vad som helst för att få träffa henne.



sv: Förstår det, men som jag har sagt. Mina föräldrar skulle aldrig hänga med på något sånt där. och dom skulle ju behöva hänga med till stockholm eftersom att jag får inte åka själv dit ner. Dom skulle ju inte behövt hänga med på själv eventet (haha, det heter nog inte så :P) men dom vägrar! :(

» BabyH

gah nu blev jag avis! damn va jacob är HEEEET! ;)

WOW!! om jag är avundsjuk på dig? Svar: JAAA!!!

Jag kan bara tänka míg hur mycket snyggare Taylor är i verkligheten! Mums. Och Krisren är så sjukt vacker! :D

» -

eller så vela hon inte ta kort på dig för att du ser ut som världens skabb, med downs syndrom ;)

» -

med dig*.

» Diana

Hey!

Åh visst var det sjukt kul! Jag var också där, men inte så långt fram hade sittplats, så hade ingen chans t autograf, men åh vad sugen man blev på o hoppas över t vip avelningen när de kom ut ;D Men fick biljetterna i sista stund så vart nöjd ändå! Men fasen näR (OM) Rob kommer, då ska ja var längst fram ;) Förresten såg dig ta kort med Taylor på storbildsskärmen!:D

Ja, fy vart så ledsen hela kvällen så det liksom förstörde lite! är ju inte hellr lite avundsjuk på dig som fick stå där de kom ut! och signade!

BabyHoe- Jag vet, han är hot hot hot!!!!

- Haha ja det kanske var därför ;P Dock måste hon ha tyckt de om alla då eftersom hon inte tog kort med någon förrän mot slutet då de såg att de hade lite tid över (jag stod i början).

Jag är sååååååååå sjukt jävla avundssjuk !!!

och samtidigt såååå glad för er skull :D

så himla himla kul, helt underbart ! Blir skitglad bara av att se alla bilder :D:D:D

» Molly

viiiiiilken lycka! Och ni var så nära! Galet jue! Läste också att du gillade eclipse, ååh. Ska se den på en imax biograf på onsdag. Längtar så att jag håller på att gå sönder, haha.


Kom ihåg






Trackback