Snart så snart

Hej. Ja nu är jag snart framme i Estocolmo, eller om ca en timme, skönt! Min rygg är halvt död och jag är trött som ett as då jag bara hann sova ca 4 timmar inatt. Jag brukar alltid kunna sova på bussar men tydligen inte den här gången då jag verkligen skulle behöva det. Måste på tossi också, har hållt mig hela dan för jag tycker inte om att gå på toaletter på bussar och flygplan :P Minns inte sist jag gjorde det heller, flera år sen måste det vara! Nä det här var ju inte så intressant så nu avslutar jag med en bild.


Kram!



Kommentarer

Är inte det så jobbigt när man blir nödig på resande fot? Flyplans toaletter funkar för mig men på bussar? Big no! de borde stanna för kissepauser!

De är ju svarta och det passar ju alltid med silvriga nitar, fast själva skon kanske är "för snäll" för det. Klurigt.

Hur känns det att vara uppe i Stockholm nu då? Jag kommer imorgon :)

svar: TACK för att du skriver till mig på min blogg! Jag behöver verkligen det, nu i denna svåra tid jag går igenom!!



SIORA KRAMAR till dig!!



(Härlig sommarfräknig bild på dig!!)


Kom ihåg






Trackback