One year ago..

För precis ett år sen, den 10 juni 2009 upplevde jag en av mina absolut roligaste dar, jag tog STUDENTEN! För många är nog det här en helt underbar dag och så var det i alla för mig, en dag fylld av enbart glädje och lycka (tills ryggen saboterade på kvällen, hehe, men det bortser jag från).

Klassfotografering, DP06AD (Designprogrammet).

Precis efter utspringet till nära och kära.

Klassen innan vi skulle hoppa upp på flaket.

Jag, Hanna och Karin.

Jag med de kritvita tänderna (tänk om de inte bara var så vita på bild utan även i verkligheten..)

Jag och Hanna på flaket.

Jag vill också passa på och säga GRATTIS till alla er som tar studenten i år, njut av dagen för den är över så förblånat snabbt!



Kommentarer

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

» BabyH

damn, vilken dag! tror det kan vara en av de bästa i mitt liv! :) och vad hade den varit utan dig babyslut ;) utan vårat shabooyahejande,röjande på partytoan, dansande och supande på vagnen och skivan på kvälln? nada. :P

» Emhi

Grattis!! :)

BabyH- Åh jag vet!! En av de bästa dagarna!!!!! Miss ya hoe :'(


Kom ihåg






Trackback