Nytt i garderoben

Var som sagt på loppis idag och fick med mig lite plagg hem.

Jeans 25 kr. Tyvärr var de lite små i midjan så jag kan inte knäppa dem :P Men jag får väl ha en lite längre tröja till som på bilderna så det inte syns, hehe.

Jeans som satt som en smäck, 25 kr. Och rosa chinos 25 kr.

En ljusbeige jacka 25 kr. Vet inte vad jag ska tycka om den.. Gillar modellen men tycker kanske att den var lite stor?! Vad tycker ni?

Åsså dessa.. Haha. Alltså jag tycker egentligen att dem är ganska gräsliga men kunde som ändå inte låta bli dem. För 20 kr blev dem mina.. Funderar på om man kanske skulle försöka pimpa dem på någe vis.



Kommentarer

Du är ju pysseltanten nr ett så du kommer nog kunna pimpa dem fint :) jeansen som är för små är det ju bara o dra en hårsnodd genom hålet för knappen och runt knappen,, du vet nog hur man gör :)

» Jenny

Hej jen :)

oj, vilka fynd! jag älskar den beiga jackan! det är rätt färg, snyggt rockig och avslappnad. blir så avundsjuk, jag menar hur hittar du allt snyggt ..på en loppis!?



p.s skorna var faktiskt rätt fräcka :)

massa snyggt som vanligt :D

Jenny- Hejsan! =) Tack så mycket, jag gillar den också, tror jag, hihi. Den här loppisen är en guldklimp, man kommer i princip alltid där ifrån med något fynd!! =)


Kom ihåg






Trackback