Hairspray


Bildkälla.

Hej!
Igårkväll såg jag på filmen Hairspray som gick på 4an och åh vad jag älskar den filmen (har sett den innan också). Man blir så glad av den och jag ÄLSKAR musikalfilmer, kan nog vara min favorit, Grease är ju en klar favorit! Älskar alla låtar, danser och att man blir så glaaad, hihi! :)

Ni som har sett Hairspray, vad tyckte ni om den?

Sen skulle jag vilja passa på och ta upp den här look-a-like tävlingen igen som jag är med i.. Om du inte har röstat får du mer än gärna gå in och rösta på mig, jag skulle bli så himla glad, verkligen :)

Så här gör du för att rösta; Klicka dig in på http://www.tv1000.se/eclipse och lite längre ner på den sidan finner du den här texten "Rösta på dem som du tycker är mest lik någon från Twilight" där du klickar. Bläddra vidare på nästa till sidan 3 där min bild ligger just nu, ja du ser alltså en bild på mig som Alice Cullen åsså står det mitt namn Jennilie. Klicka på min bild så öppnas ett nytt litet fönster där du väljer hur lik du tycker jag är (fullmånen är bäst) och sedan klickar du på Rösta. KLART! Det går riktigt snabbt och jag skulle som sagt bli himla glad om jag fick din röst.

Nu ska jag kila ner och trycka i mig lite frulle.
Kramar :)



Kommentarer
» Molly

Röstat och klart :) Om du vinner, vad vinner du då?

» Molly

Glöm det, såg på sidan vad man vinner, haha.

» Emma

Har du sett tv-serien Glee. Det är en Musikal-High school-serie, tror du skulle tycka om den om du gillar Hairspray. Kram

Emma- Jag har sett något avsnitt av den serien men inte så att jag följer den, kanske får spana in den noggrannare sen! Kram :)

Kollade också få hairsprday igår (för första gången) den var härlig :)


Kom ihåg






Trackback