Going out of my mind


Godmorgon!
Har ganska nyss kommit ut ur duschen så nu känner man sig som en ny människa, typ. Alltså jag blir snart GAAAALEN! Seriöst, vad har vädergudarna emot mig?! VA?! VA?!!!! Först hade norrland hur varmt och fint som helst medans vi här nere hade tråkigt väder (ganska tråkigt i alla fall), sen åker jag upp till norrland, nä men då försvinner värmen och det blir inte alls fint utan då kommer värmen och solen hit ner. Nu är jag tillbaka här nere men då försvann självklart det fina vädret. ÅHHHH. Vart är sommaren liksom? Jag har sett fram emot solen och värmen sen den försvann i höstas men någon där uppe vill göra tvärt emot vad jag vill. Kul. Not.

Vilket roligt inlägg det här blev, bitterfi**an Jennilie är framme, haha. Nä okej, jag ska vänta nån vecka till, sen får jag ett utbrott eller något i den stilen.

PUSS på er :)



Kommentarer

här äre varmt å soligt ;) haha

» BabyH

haha, bitterfitta :D


Kom ihåg






Trackback