Flummig, flummigare, flummigast..

Som jag skrev i inlägget igår så var Sara förbi mig en sväng i Flurken i förrgår. Jag älskar verkligen att vara med Sara för man kan verkligen vara sig själv x 100 då, haha! Vi tog en promenix i skogen och tog massa fula bilder och spelade in en del som jag ska klippa ihop sen. Här kommer några av de ytterst snygga bilderna!

Sara blev bajsnödig och släppte en korv mitta vägen, dock hamnade den i byxan..

Vi vandrade omkring så länge så det började växta mustasch på oss.

(Ser ni myggan i Saras panna), haha! Nä men fy satan i gatan vad myggor det var, USCH!

Jag rakade mustaschen och odlade näshår istället! (Seriöst en av de fulaste bilderna jag har på mig själv) :P

Vi blev så inne i skogsvärlden så vi började bete oss som grottmänniskor (eller miffon om man hellre föredrar att kalla oss för det, haha).


Sara måste dock jobba på sin "grymma" min..

Vi skulle ta en hoppbild men de flesta såg liksom ut så här, på väg att hoppa eller på väg att landa.

Haha, ja där har ni en del av de riktigt heta bilderna.
Jag gillart!



Kommentarer
» My

hahaha härliga bilder!:D

» BabyH

Underbart =) kommer sakna dig babyslut :/

BabyH- Dig med <3


Kom ihåg






Trackback