FILM från gårdagen!!

Igår filmade vi som sagt ganska mycket och jag har klippt ihop en liten film här. Dock har vi kanske filmat 25 minuter (endast på Kristen och Tay) eller något med min mobil också men jag har inte med mig sladden så jag kan föra över dem till datorn, så dem kanske jag klipper ihop då jag kommer hem för dom klippen är rätt bra faktiskt.

Enjoy.

Förresten här kan ni se ett litet klipp från igår, ni ser mig och Therese i kön under kanske 2 sekunder, haha, vi syns 01.14 ungefär.



Kommentarer

Den där filman hade känsla! Underbart, förutan att jag gjort vad som helst för att få vara där! Men jag förstår att det var en otroligt att vara där! och jag är väldigt glad för din skull! =D

Sv. ja åh, jag skulle kunna döda för att få en bild med dom!! Jag stod ungefär på 4:e raden rakt framför dom när de satt på stolarna! Fick tyvärr ingen autograf eftersom vi inte stod längst fram vid staketet, men är sjukt glad iallafall för att få se dom!! :D hoppas inte det var sista gången man fick vara med om det! Underbart!

» Jenny

OMG vad kul!!! jag är sååå avis! :D:D:D:D<333

Jag satt ganska långt upp, på rad 23 sektion a, men jag såg jättebra, och i slutet stod jag i folkmassan 4 meter från dem :)

Jenny- Hihi ja det var sjukt kul faktiskt :D


Kom ihåg






Trackback