En dag på grönan

Hejsan, än om många av er säkert sover nu. Mobilbloggade idag men ser ju nu att det tydligen inte kom fram, trist. Just efter lunch åkte jag och Therese på Gröna Lund där vi spenderade heeela dagen, vi åkte därifrån klockan 22! Vi har iaf haft sjukt roligt, fan vad vi har skrattat idag :D En riktigt lyckad dag och vädret, damn vilket underbart väder det var! Här kommer i alla fall världens största bildbomb!

Söta Therese på Grönan :)

Vi träffade på en brud!! Och lång var hon då.

Jag tvingade Therese att åka frittfall då hon aldrig tidigare gjort det, eller jag behövde egentligen inte tvinga så mycket, hon var rätt villig.

Fikapaus.

Inne i lustiga huset som var ett av mina favvoställen idag :D

Vi är så jäkla stabila alltså :P

Egobilder, vad annars ;)

"Apan"

Sedan satte vi oss i den stekheta solen och vid vattnet å mumsade i oss kulglass.

Vi passade då på att vila lite och bara sitta å njuta i solen.

Vi åkte karuseller som bara den!

"Råttan"

Åsså de lustiga speglarna. Älskar den här bilden, vet inte varför men jag gör det bara.

Vi har riktiga hängpattar alltså!

Anorexiabarn.. (speciellt Therese)

Vi träffade på världens härligaste tjej, hon var störtskön! Therese vann sig en hatt!

Min macka var väldigt fin efter att ha legat i min väska..

Uppe i frittfall körde vi på "apan".

Och en annan gång tummen upp!

Mot slutet åkte vi barnkaruseller, bland annat det här mini pariserhjulet!

Vi körde bil!

Och red på hästar.

Näa alltså satan i gatan vilken bra dag vi har haft, har haft hur jäkla kul som helst!! :D Sen har vi spelat in 38 klipp tror jag att jag fick det till som vi hade tänkt klippa ihop lite då vi får tid till det :)

Nu ska vi snart hoppa i säng.
Sov gott, kram



Kommentarer

Ja visst är de lika! :D

Härligt! JO min var också bra, men hoppas på att helgen blir lite mer händelsefylld. xD



Åh vad kul ni verkar ha haft det på grönan, måste åka dit i sommar! (har aldrig varit där än.. )

OMG! Coola twilightbilder förresten! Hur fick du VIP biljetter?? :P


Kom ihåg






Trackback