Black or White?

Nelly har fått in ett par skor som är to die for!! Vill ha - Måste ha! Men frågan är, vilken är snyggast, svart eller vit? Tänker jag snabbt väljer jag svart, jag gillar svart, det är snyggt och passar till allt men om jag funderar lite längre vet jag inte.. Jag har inga vita snygga klackar och nu till sommaren är det ju nedrans fint med ljusa färger på fossingarna, och vitt kan man ju matcha med en hel del också, sen har jag ju massa svarta skor redan- MEN, jag har ju inga sånna svarta.. Svart, vit, svart, vit, svart, vit??

Come to mama..



Kommentarer

Jag tycker att de svarta var snyggast. Med dem så framhävs materialet på klacken bättre! I alla fall på bild..

Båda?? För att slippa bekymret av att välja, och dessutom ha 2 nya skor att ta på sig.. =)

Ja sånt förstår man, och med det i tanken tycker jag personlig dom SVARTA. De vita är också snygga (speciellt på sommaren), finns lite studenten-varning på dem dock och risken finns att dom snabbt blir smutsiga även om man passar sig, så vid valen: absolut de SVARTA! Snyggt senare på kvällen och kan som sagt kombineras lättare. Lycka till och komihåg att berätta vilka du valde! =)

sv. haha vad menaru me punkterna? ;P



Jag tycker du ska ta dom vita!

sv: Ja det kan jag försöka fixa, men det blir senare idag :P Hoppas det går bra ändå :D



Dom vita tycker jag!

de vita ;)

Tack :D Fin blogg du har!!

Riktigt snygga skor! Nelly har så många snygga (: Det känns som svarta är lättare att använda större delen av året om du ska tänka praktiskt. Men kan vara roligt med ett par vita för det blir ofta svarta skor som köps.

Ha det bra!


Kom ihåg






Trackback