Ännu en underbar dag..

Hej. Ni får ursäkta frånvaron men jag har varit ute precis hela dagen och har inte orkat mobilblogga. Igår till idag var jag och minsta broder ensamma hemma så vi har haft nedrans mysigt tillsammans. Nu på förmiddagen traskade vi in till Simrishamn där vi sedan gick på loppisen i Suckarnas gång (favvoloppisen på sommarn!!). Fick med mig lite grejer hem som jag visar strax.

Lite av min outfit som också kommer upp snart.

Efter loppisen köpte vi varsin glass och satte oss i "vår" park där vi satt nån/några timmar.

Lite senare blidde vi hungriga så vi gick till ett fik där vi käkade laxsmörgåsar.

Sedan gick vi till parken igen och spenderade ytterligare några timmar där. Men nu är jag hemma igen och måste väl börja packa, åt morgon åker jag ju mot Sthlm där jag kommer spendera 10 dagar tillsammans med Therese, ska bli grymt kul!! :D

Kram.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback