Yesterday

Och här kommer lite bilder från igår. Efter att ha sovit på hotellet vaknade vi efter typ 3-4 timmars sömn, vi var helt döda, haha. Vi fixade oss i ordning och gick sedan ner för att äta frukost. Alltså damn vad jag älskar hotellfrukost, man vill ju bara äta och äta tills man nästan spyr :P

Sen packade vi ihop våra grejer och sa hej då till vårt rum :/ Sedan kom en taxi å hämta oss och skjutsade oss till vårt "hem".

Väl hemma igen tog vi en snabb powernap, bytta kläder och åkte in till stan igen. I stan mötte vi upp Julia som vi gick omkring med i nån timme så där :) Hon är så himla mysig och trevlig tjej alltså! Vi träffades första gången i november efter jag och Therese vart på New moon, vi tog en snabb fika. Sen träffade vi henne innan och efter fan eventet förra veckan och även på midnattsvisningen!

Julia och jag.


Efter att ha strosat omkring på stan några timmar var det dags att se Eclipse igen!!!

Efter bion åkte vi hem direkt och nästan flög i säng för vi var båda så jäkla trötta, ja nästan så att vi somnade på Eclipse, då är det illa :P

Nu blidde det några inlägg på raken här men jag har inte så mycket att göra här på bussen så jag få¨r blogga helt enkelt. Hihi.
Kram!



Kommentarer

Hotellfrukost är ju det bästa med att bo på hotell! Efter den är man ju i koma halva dagen :)

» Julia

Åh, vad söta ni är! Tack för att man fick träffa er igen :D Kram


Kom ihåg






Trackback