Vilka vågor!!

Idag har det regnat och varit svinkallt hela dagen, för första gången på evigheter typ. Vi (jag, hanna, bröderna och kusinerna) bestämde oss ändå för att fara och bada för ett litet tag sedan. Det blåser dessutom storm ute så vågorna var ENORMA och havet var riktigt varmt, typ som i en pool, jag har aldrig badat i så varmt vatten tror jag! När vattnet nådde till just över fotlederna for vissa vågor nästan över en så då kanske ni kan tänka er hur stora dem var ;)

Vi hade i alla fall svinkul fast nu fryser jag som ett as så jag ska hoppa i duschen när den blir ledig sen ser nog jag och Hannis en film.

Trevlig kväll :)
Kram!

Ps. Idag fyller min fina bästa och sötaste lillebror 9 år så jag tycker ni alla ska gratta honom!! =)



Kommentarer

Grattis söta lillebror! :)

grattis till honom =)

GRATTIS i efterskott till honom :)

Grattis i efterskott till honom! =D



haha, och idag är det min födelsedag ;)

tack för tipsen :)

du får hälsa grattis i efterskott från mig =)

kram!

åh Grattus i efterskott till han!! :D

Grattis till Liam från Emelinda, Rasmus, Jennike & Roger

Hej!

CFS Design är en hobbyverksamhet som designar och säljer unika smycken från 30 kr. Vi har även roliga och förmånliga samarbeten med bloggare. Vill du shoppa våra smycken eller börja samarbeta med oss gå in på



http://cravingforstyle.blogg.se



Ha det fint!


Kom ihåg






Trackback