Vallmofält

Hehe min "lilla sväng till Ystad" blev inte så liten.. Jag och mamma var borta i ett flertal par timmar då vi hade en hel del att införskaffa till bland annat trädgården här hemma som bara blir finare och finare för varje dag mamma får jobba i den! Här kommer lite bilder vi tog under dagen.

Då vi körde förbi det här vallmofältet svor vi till båda två av chocken, så jäkla vackert alltså!! Vi var tvugna att sno bilen så vi skulle få köra förbi det igen och knäppa några bilder!

Vi var på några trädgårdar, eller handelsträdgårdar.

Hoppas vi med får sånna här fina och stora persikor i vår persikoträd (hmm om vi nu hade ett sånt).

Vad har ni gjort idag då?
=)



Kommentarer

Så läckra vallmofält, ser nästan overkligt ut...

Kul för mammsen att dottern hänger med i trädgårds svängen, Nice att du gillar det som fixas hemma i trädgården. För en som mig skulle det vara spännande med ett inlägg i ämnet ;)

Gillar skarpt när mina barn intresserar sig för min trädgård.

Ha det Sussi

Så läckra vallmofält, ser nästan overkligt ut...

Kul för mammsen att dottern hänger med i trädgårds svängen, Nice att du gillar det som fixas hemma i trädgården. För en som mig skulle det vara spännande med ett inlägg i ämnet ;)

Gillar skarpt när mina barn intresserar sig för min trädgård.

Ha det Sussi

håller med, vallmofältet är helt fantastiskt!



Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

Ja, jag håller med jag också, vallmofälten är så vackra ;)

ooh min mamma älskar vallmo :D


Kom ihåg






Trackback