Lite bilder från gårdagen..

Just nu har vi fullt hus mest hela tiden. Vi har jämt och ständigt människor från norr på besök vilket självklart är riktigt kul!! :) Just nu har vi en familj på besök men dom åker hem imorgon, men vi blir inte ensamma länge för sen på måndag kommer nästa gäng!

Igår bestämde vi oss i alla fall för att gå in till "stan" en sväng, sagt och gjort. 

Först gick vi ner en sväng till havet så att barnen skulle få bada. Dock var det schveinkallt i havet, jag förstår verkligen inte hur de kunde bada!

Vi vuxna (ja, nu räknas jag ju tydligen som vuxen) drack istället en öl för att svalka oss. Dock gillar jag inte öl så jag drack en Bacardi Breezer istället. Mums.

Efter lite bad och snack gick vi och satte oss på en uteservering.

Andreas och Andreas, haha. Han till höger är min underbara, snällaste och bästa styvpappa som jag älskar som bara den! Och han till vänster är en av våra gäster :)

Jag åt en mycket god sallad till middag.

Min fina mamma som jag också älskar som bara den!

Efter att alla fått sig mat i magen och att vi suttit och haft det trevligt traskade vi ner till hamnen och köpte glass. Om ni nån gång är i Simrishamn och ska köpa glass rekommenderar jag starkt hamnen, jäklarns vad goda glassar de har där!!!!

Efter att ha proppat i oss glass traskade vi oss hemmåt igen.
Tycker bilderna hade ett väldigt härligt ljus i sig och kan även passa på och säga att det är mamma som tatt de flesta bilderna.

Ha en fin dag söta ni
Kramar =)



Kommentarer

den första bilden på dig från uteserveringen, superfin :)

Har du så kort hår därbak eller har jag missat något?

Din mamma är en riktigt snygging :)

Härliga sommarbilder!!!



svar: Lete sent svar, men.. tack för kommentaren om våra bröllopsbilder!! :)

jättefina bilder! =)



förövrigt så drömde jag om dig inatt, haha jätteskumt, men sant :P


Kom ihåg






Trackback