+++

Hej! Gosh vad hett det är ute, var tvungen att gå in en sväng nu, man svettas ju bort (men jag klagar inte). I morse for jag på loppisen i Suckarnas gång, denna gången hittad ejag dock typ ingeting, fick med mig ett nitskärp hem för en tia. Fast det var nog lika bra, har bränt alla pengar i Sthlm.

Annars har jag bara legat och solat och nu blir jag faktiskt sakta men säkert brunare och brunare. Wiie!

En blomma som finns i vår trädgård.

Vad gör ni idag? Och är det fint väder i hela Sverige??



Kommentarer

Sv: japp! jag kände för lite nytt =)



Är på mitt land i värmland och här har det varit jäkligt varmt och kvavt i luften! Himlen täcktes av lite moln, så det har inte varit klarblå himmel ;)

härligt:D jo det är bra med mig:)

» Angie

Ja jag gjorde nästan det :( var sjukt irriterande så fick tänka hela tiden på min egna nerlygnande "övertygan" hehe


Kom ihåg






Trackback