En dag i Malmö

Tjosan! Jag hoppas ni inte har saknat mig allt för mycket?! Hihi. Nä men Hanna är som sagt på besök nu så jag prioriterar inte direkt bloggen kan jag väl erkänna. Igår blev det i alla fall en heldag i Malmö och då jag säger heldag menar jag verkligen det, vi åkte vid 9 och kom hem vid 23! Här kommer lite bilder från gårdagen :)

Framme i Malmoöööö.

Jag lever näst intill i min leoklänning, den är så skön!! :)

Vi shoppade!! (jag visar mina små fynd nån annan gång).

Haha och vi var inne på någon rolig butik där jag bl.a provade för stora glasögon!

Sedan mötte vi upp de andra (mamma, kusin och morbrors fru) för att käka lunch på en uteservering!

Och efter det shoppade vi ännu lite mer..

Innan det var dags att ta tåget hem igen där jag somnade och sussade så sött, haha.

En bra dag var det i alla fulla fall! =)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback