12-panik

Hej!
Igår kväll innan jag la mig ställde jag väckarklockan på 09.00, då tänkte jag att jag sedan skulle kunna ställa om den till 09.30 och kliva upp då.

I morse vaknade jag av mig själv och tänkte "shit, väckar'n har inte ens ringt än" så jag vände mig mot klockan som står bredvid sängen och då visar den 12.04. 12.04, WHAAAAAT?????!!!! Jag bara flög upp ur sängen. Haha. Jag minns inte ens att klockan ringde klockan 09.00 och att jag stängde av den, och jag brukar alltid minnas sånt, jämt! Jag måste verkligen ha varit trött men eftersom jag knappt sov nånting igårnatt kändes det mer okej att sova så länge en dag, för det är inte ofta det händer kan jag lova er.

I övrigt så har vi rätt trist väder idag, helmulet och det åskar titt som tätt men det är rätt skönt för jag har ont i ryggen och vill bara ligga i sängen hela dagen. Jag behöver alltså inte ha dåligt samvete för att ligga inne en hel dag, andra bullar hade det vart om det var strålande sol ute!

Nu ska jag kika igenon filmerna och serierna ni har tipsat om (TACK!!) och se om jag finner något intressant att se :)

Kiss'n hug




Kommentarer

Stänger man av klockan utan att minnas och sover så länge då är det nog kroppens sätt att berätta att du behövde sova ut1 det förjtänade du efter en sådan natt!


Kom ihåg






Trackback