Vilka är ni?

Efter att ha varit på Blogg.se's förstasida är ni ju många fler som hittat hit till bloggen men jag har ju verkligen ingen aning om vilka ni är.

Jag heter Jennilie, är 19 år och är relativt nyinflyttad i Skåne (flyttade från Umeå i norr i juli). Jag är nästan alltid glad och har ett leende på läpparna. Jag tycker om min familj, kläder och är en liten serienörd, är även en Twilightnörd och jag lyssnar alltid på Elvis. Jag vill resa mycket och jobba inom mode.

Så, din tur, vem är du? Skriv lite vad du vill bara det beskriver dig :)



Kommentarer

Hej, hittade in hit precis och läste inlägget om hur man ska shoppa i second hand butiker och på loppis och liknande och läste din korta presentation uppe i högra hörnet! Jag är helt såld tänker prenumerea på din blogg :) Och måste bara fråga, hur stor garderob har du? Är själv helt galen i kläder och handlar mer än gärna endast på rean :) Ha en bra dag kramar Linnéa

Twilight är bra:)

Heter Matilda och bor i finland, tycker om att sy kläder, baka, fota och kolla på tv-serier:)

hej :)

jag kollade nyss igenom dina second hand inlägg, och jag är faschinerad. Jag handlar väldigt ofta på rea, men om jag kollar i second hand affärer så hittar jag nästan aldrig något, men nu har jag ju fått lite tips (: så det tackar jag för, och säker många andra med (:

» emma

Men det är ju nice att äta, så länge det är god mat vill säga! haha :D



Heter du Jennilie? Jättefint namn, verkligen!

Själv heter jag Emma som du kanske redan har förstått.

Jag har en underbar pojkvän sedan två år tillbaka, jag älskar shopping och självklart fotografering.

Jag går även första året på gymnasiet, samhälls med internationell inriktning, även kallad SPIN :D

Ja klart vafan måste ju tänka positivt och hålla modet uppe :)



Kram

Du vet ju vem jag är.. men kan skriva lite i alla fall (:

Matilda heter jag, 21 år från Linköping. Drömmer om att bli Naturfotograf och flytta upp till norr ;) Älskar att laga mat och baka, pyssla och såna saker. Är fullkomligt gaaalen i allt vad snö och vinter heter (till skillnad från typ ALLA andra :p). Följer din blog på bloglovin, men det har du kanske redan räknat ut, tycker verkligen om din blogg(: härligt med så mycket bilder och glada inlägg, keep up the good work (:

Du vet ju vem jag är.. men kan skriva lite i alla fall (:

Matilda heter jag, 21 år från Linköping. Drömmer om att bli Naturfotograf och flytta upp till norr ;) Älskar att laga mat och baka, pyssla och såna saker. Är fullkomligt gaaalen i allt vad snö och vinter heter (till skillnad från typ ALLA andra :p). Följer din blog på bloglovin, men det har du kanske redan räknat ut, tycker verkligen om din blogg(: härligt med så mycket bilder och glada inlägg, keep up the good work (:

» Ellen

Oki. : (

sv: Verkligen en av dom bästa. Får en sån 2000- nostalgi när jag tittar på det.

Sv: Haha, jag älskar också Vitlök! xD Men som sagt, vanlig lök kan ju bara gå och dö!



Annika heter jag, bor i en liten etta i Örebro. 18 år gammal. Gillar att läsa (twilight), kolla på film, sy (kläder, fast mest för skojs skull) och umgås med mina underbara vänner.

Jag hatar Lök, folk som tror att dom är smartats jämt och folk som är helt IQ befriade! :)

» Linn

Jag heter Linn och är 13 år, ha ganska nyss börja läsa din blogg, och nu följer jag den slaviskt, tycker du ha en sjukt bra blogg:) Jag bor mellan Hemavan och Tärnaby. Vi ha träffats men de va flera år sen :P Är kusin me Liam, så man kan som säga att vi är halv kusiner eller nått:P Haha:P

Jag älskar sommar och att kunna bada då. Jag gillar int riktigt vintern men om he är nått som är kul så är de å va i backen :)

» Josse

Josefin heter jag, är 15 år och bor i piteå :) jag gillar att lyssna på takida som är mitt favoritband , twilight och att spela guitar hero!!

Hade bra och tack för en sjukt bra blogg!!!!:D

svar: ja gud det är så jobbigt, jag brukar aldrig va med i tävlingar på gratisbio. På gratis-fashion måste man också lämna telefonnummer men alltså då ringer dom inte upp, tror dom har det för att man bara ska kunna vara med en gång.



Men sen på gratis-fashion får man poäng för att bara logga in och besöka hemsidor varje dag, och massa annat. Jag gillar gratis-fashion mer än gratisbio:p

Lovisa: Men rea det är ju bra det med! Kika noggrannare bland second hand plaggen så lär du hitta i alla fall något som faller dig i smaken :) Det var så lite så, kul att du uppskattade inlägget.



Josse: Åh guitar hero gillar jag med, fast vi brukar köra rockband men det är ju i princip samma sak!! =D Tack detssam. Åh, tack, verkligen! :)

sv; så lite så, jag säger ju bara vad jag tycker :D



pysslar inte så mycket nu, men för något år sen var jag i en ateljé en gång i veckan, då blev det mycket målande förstås.. men gjorde lite halsband och såna saker också, ljuslyktor.. jaa, lite av varje :) tycker det är väldigt rogivande att pyssla...kan hålla på i flera timmar när jag väl kommer igång.. jag hoppas verkligen kunna ha en ateljé eller åtminstone någon form av pysselhörna när jag flyttar hemifrån :)

» Lina

Lina heter jag och började läsa din blogg när du vann resan till italien :)

Är 18 år och går andra året media här i Stockholm. Jag gillar att läsa, fota och sjunga. Gillar också att kommentera när folk säger att vampyrer inte ska glittra, men ingen har ju copyright på vampyrmyten så!

Jag är Linnéa.

En liten skitunge kan vi kalla mig.

Jag gillar fina klänningar och snygga skor.

Beroende av facebook och farmville, godis och vampyrer.

Jag brukar gilla att lyssna på Amanda Jensen och Timo Räisänen. Tränar friskis en gång i veckan (försöker iallafall) och jag lever i en egen värld.

Well, jag hittade hit genom second hand-inlägget och jag heter Marina, är 18 år och bor i Falköping, det säger dig antagligen ingenting men va glad för det ^^

Jag är väldigt pessimistisk och har svårt att se något bra i dåliga situationer men när allting går som jag vill så ser jag bara det positiva i allt. Jag älskar musik och film, the beatles och elvis är två stora favoriter. Favoritfilmer har jag hur många som helst men min senaste förälskelse är the boat that rocked. Jag samlar på tv-serier och min favorit där är Criminal Minds, brott och psykopater har alltid intresserat mig. Jag är en nörd.

& jag älskar din blogg. :)

» Anna

Anna är jag och jag har precis flyttat ifrån de värmländska skogarna ner till Göte-la-borg. Jag gillar att sjunga, spela piano och fram tills jag flyttade för två veckor sedan spelade jag också handboll.

Just nu läser jag historia på universitetet men vill komma in på Nordiska folkhögskolan, inriktning: Visor, till hösten. Annars har jag ingen aning om hur min framtida framtid ser ut:P Vilket kanske också är ganska skönt.

Lyssnar på det mesta vad gäller musik, men på senare tid har det blivit mycket synthpop (ex:La Roux) och folkmusik (ex:Kraja). Har dock några favoriter som aldrig blir uttjatade, som The Killers, Kent och Mando Diao.

Annars är jag te-narkoman, laktosintolerat, Twillight- och How I Met Your Mothernörd, och så följer jag So You Think You Can Dance slaviskt! OCH någonting jag verkligen saknar är självdisiplin, tyvärr.



Hittade din blogg genom inlägget om second hand som hamnade på förstasidan, som var jättebra; Tack! Och Grattis!



Ha det gott!:)

Jag heter Rebecca och är 17 år och går musikal linjen i tvåan, älskar att sjunga och dansa och kan gå ut i superfula kläder oh inte fixat mig alls bara för att jag helt enkelt inte bryr mig om va andra tycker om mig = )


Kom ihåg






Trackback