Var är fantasin?

Efter att jag duschade i morse och gick fram till garderoben för att plocka fram nå kläder kände jag mig så himla.. fantasilös. Bläddrade igenom plaggen om och om igen, tog fram något som såg okej ut, provade det och började leta igen. Nä nu ska jag vara lite klagosam av mig, jag vill ha en ny garderob FULL med nya snygga kläder, allt jag har känns så gammalt (än om en del saker t.o.m är oanvända, hehe).

Gick i alla fall till datorn och klickade in mig på min blogg och kategorin Outfits för att få lite inspiration från min egna garderob och det funkade! Dock har jag en väldigt enkel outfit på mig idag men bättre än att gå naken ;)
Även idag är jag svart och vit, ni får bilder senare idag!

Ur arkivet.



Kommentarer

:)

asså ditt hår är skit snyggt :D! MUMS !

» Linda

Sv: Ja men verkligen :D Jag blev så himla sugen på att gå på loppis när jag besökte din blogg, men finns ju ingen att gå på här uppe i norrland så det suger ju :P


Kom ihåg






Trackback