Twilight, 1 år.

Fortsätt kommentera här tack, torkan är fortfarande torr.

Ja vet ni vad, idag är det 1 år sedan jag såg Twilight för första gången och ja, jag var efter alla andra att se den MEN jag såg den, igen och igen och igen, jag blev förtjust, kär och sedan förälskad och numera är jag besatt, haha! Egentligen inget att skratta åt då jag 100% seriös men haha ändå. Nu fick jag ju lust att se den efter att ha kikat på alla bilder, kanske får ta och göra det.

Vilken är din personliga favoritfilm, Twilight eller New Moon och viktigast av allt, Varför?



Kommentarer

Jag tycker dom var ganska olika. twilight är mer "fin" eller vad man nu ska säga och new moon hade allt,den va rolig och hade några tårfyllda ögonblick :P men båda är Fantastist bra så jag kan inte välja vilken jag tyckte mest om... :)

» Molly

det är lite "haha" att man är så besatt som man faktiskt är. Även fast det är så seriöst det kan bli. egentligen, men haha. Jag kan verkligen inte välja eftersom jag tycker att dom är helt olika. Twilight är mer.. djup? den blev jag verkligen kär i första gången jag såg den. New moon är mer en film. Den har det mesta i sig, men jag blev inte berörd på samma sätt. kanske för att man var mer "förbered" på vad som skulle komma. innan twilight hade man aldrig upplevt något liknande ang. filmer.. så ja, det är svååårt. vilken är din?

» Diana

Jag vet inte riktigt vilken som är min favorit av de två, de e så olika båda två! Jag kan inte välja än, kanske när jag sett New moon lika många gånger som ja har gjort med Twilight =)

Btw, så var jag också sen med o se Twilight, jag väntade tills den kom till vår lilla stad o de tog ett tag. Så den 9 januari såg jag den :D Nu med New moon däremot så såg jag den en dag efter premiären =)


Kom ihåg






Trackback