Tur att man har självförtroende..

Haha kände bara att jag var tvungen att skriva ett litet inlägg om det här..

Enda sedan jag klippte mitt hår kort (i oktober) så har min yngsta brorsa med jämna mellanrum kommenterat mitt hår och sagt att jag var mycket finare då jag hade långt hår osv. För någon dag sen slängde min styvpappa ur sig att han också börjar tycka att jag var finare i långt hår efter att han sett det på bild så här i efterhand. För ett litet tag sen kom min äldsta brorsa hem, såg på mig och sa "Alltså Jennilie du börjar typ se läskig ut nu, jag skulle nästan bli rädd om jag såg dig på stan, svart hår, svarta kläder, svart sminkad, du ser ju så himla goth ut nu!" Han sa det ju självklart lite skämtsamt men jag fattar ju ändå att det är så han tycker.

Tur är det ju i alla fall att jag har självförtroende då jag älskar mitt "nya" hår och gillar min stil så jag bara kan skratta åt deras kommentarer och sedan inte tänka på dem igen.

Hm, nu då jag läste igenom det jag skrivit ser det ju ut som min familj är jätte elak mot mig men det kan jag garantera er om att dom inte är, min familj är helt underbar och jag älskar dem så oerhört mycket! <3

Inte tycker jag att jag ser så läskig ut...?!



Kommentarer

haha nej jag tycker inte du ser läskig ut:)

» Anna

haha, jag tycker att ditt hår är skit snyggt. Jag älskar det mörka i håret. =)

Jag tycker du är jätte snygg i ditt nya hår :D

Jag har sett läskigare ut ;) xD

Läskig? Du? Vad tycker han om söta nallar då? haha


Kom ihåg






Trackback