Skulle inte vintern i Skåne vara varm?

Min frånvaro ikväll har berott på att vi var bortbjudna på middag så vi åkte hemifrån vid 16.30 och kom alldeles nyss hem. Måste dock säga det, skulle inte vintern i Skåne vara varm i jämförelse med norrland?! Nu då vi åkte hem var det 16 minusgrader!! Jag har hört att om det fortsätter vara lika kallt som det vart på senaste tiden här kommer detta bli den kallaste vintern (i skåne) på 65 år, 65 ÅR!!!!! Jaja, bara att bita ihop.

Det var så himla vackert då vi åkte hemifrån.

Okej det syns knappt på bilden men det var riktigt läckert för havet hade som fryst och ja, det såg coolt ut i verkligheten ;D

Det bjöds på mumsigt tilltugg då vi kom dit.

Och dom har två helmysiga hundar. Jag är verkligen ingen hundmänniska men dessa två (den andra är ej med på bilden) gillar jag väldigt mycket :)

Jag har i alla fall haft en riktigt trevlig kväll men nu är jag så mätt så jag snart tror jag spricker!
God natt.



Kommentarer

Svar: Jo den var fin. Gonatt! :)

God natt och sov gott :)



JO alltså det funkar ju, men vill hellre bo i Lund (ska ju mest troligt plugga på universitetet nästa termin) eller i Ystad :)



Härligt :D I wish you luck :)



kramen

:) vad har du gjort ihelgen då?? =)

allt bra? :)

shiit så vacker bild, den där uppe :D!



sv; jadu, min dag började precis. Men hoppas att den kommer sluta bra. Ska träffa pojken! (a) :D Hur har din dag varit då? :)

» Ellen

Svar: Ja det ska jag göra!<3

Ska vi förresten följa varann på blogglovin?^^

Ja det är ofta så när man får med nån på secondhand, haha! Okej =) Ja kavajen är väldigt fin =)



Åh vad mysigt ni hade det! ^^,

Väldigt fina bilder. Här i Sundsvall är det också snorkallt, inte så oväntat kanske men nu tycker jag att våren får ta och smyga fram.

» Tina

härligt !!så snygg du e ! fina bilder av dig?

kram.

» Linn

sv: Så lite så! Jag kommer att följa din blogg för att få inspiration!:D


Kom ihåg






Trackback