Era förslag till mig.


Nu är jag helt inne i The OC som jag börjat se igen, jag ser andra säsongen och just nu är det ett av mina favoritavsnitt jag kikar på.

Fick ju som sagt lite tips av er vad jag ska göra för att komma ur min torka och ni ville läsa lite mer om Twilight och det får jag se hur jag gör med, kan ju komma nåt inlägg ibland men annars överlåter jag det gärna till alla bra Twilight-bloggar som finns, sen ville ni ha lite mer mode och med det tänkte jag, är det mer outfits ni vill se eller mode i sig, vad som är trendigt osv?

Fick även förslag på att jag kunde ha dagens bild eller fråga, att jag ställer fråga till er eller ni ställer till mig som jag sedan svarar på, vad tycker ni om det? Fast om jag ska kunna svara på någon fråga måste jag ju givetvis få in några också ;) Vi kanske kan mixa lite där, att ibland ställer jag till er och sen ställer ni till mig ibland?! Haha känns som jag tänker skriftligt nu.

Vilka bloggar jag läser hade jag också tänkt få med, men det kommer jag dela upp då jag följer ganska många bloggar.

Känner redan att jag har lite mer inspiration och idag har det ju publicerats några inlägg i alla fall :)
Ciao




Kommentarer

Dagens bild var ett bra förslag :D



Sen mer om mode, typ tips om allt möjligt, sätt ihop outfits till olika personer kanske? sånt jag anar att du är bra på :D



haha det jag kom på just nu (:

dagens fråga är alltid skoj !!! :D

kanske lite mer videobloggning också? :)


Kom ihåg






Trackback