Mitt nyår i bilder.

Vi började hemma hos Hanna med att göra oss iordning och tagga med bra musik.


Ja, så här såg jag ut under kvällen :P

Fager dans och sång :P


Hannas lillasysters kompis (Matilda tror jag hon hette), Frida (lillasystern), jag och Hanna.

Vi åkte vidare in till stan för att möta upp några.

Så fin :]

Sen åkte vi till det slutgiltiga stället, hos Karin. Hästbilderna i bakgrunden har Karin målat, att hon är grymt duktig?!!

Hanna, Sara, jag, Jocke, Svan, Samme, Jenny.



Karin :]

Fick se en liten dansshow :P

Enbenta Jennilie.

Precis efter tolvslaget.

Mitt nyår blev väldigt lyckat med härligt folk och skön stämning. Jag hoppas att ni också hade det trevligt?! Förresten, några nya nyårlöften?

KRAM




Kommentarer

din bror är här... ;)

Härligt=).. mitt nyårs löfte är nog att börja träna


Kom ihåg






Trackback