Dagens fråga med svar.

Matilda: Finns det något klädesplagg du aldrig skulle kunna ta på dig? :)

Alltså jag har funderat och funderat på den här frågan och det tog typ 2 dygn innan jag kom på ett plagg jag aldrig skulle sätta på mig nu, ett par tighta byxor med utsvängda byxben. Dock kommer jag säkerligen springa runt i ett par sånna byxor om det blir mode igen. T.ex då jag var mindre och piratbrallorna började bli inne igen sa jag till mamma att jag aaaaldrig skulle sätta på mig ett par sånna byxor, det såg ju ut som man hade alldeles för korta byxben. Ja men ett halvår senare sprang jag själv runt i ett sådant par ;P Man vänjer sig helt enkelt och tillslut börjar man tycka om det själv.

Har ni några frågor till mig, ställ dem i så fall för nu börjar de ta slut och utan frågor blir det svårt att svara på dagens fråga ;)



Kommentarer

nice blogg!! :D



>>lust att ställa någon/några frågor i min frågestund på bloggen? ^^'

jag har nog inte sett trailern till the runaways. haha får checka den! :) kram

» Anna

Om du var TVUNGEN att kasta ut nån av twilight böckerna, vilken skulle det vara?


Kom ihåg






Trackback