Dagens fråga.

Carin: Hur kommer din nästa tatuering se ut om du ska tatuera dig igen? :)

 

Svar: Efter sin första tatuering börjar man oftast fundera på sin andra, efter den andra funderar man på den tredje åsså fortsätter det oftast så. Så ja jag funderar på en tredje men har tänkt vänta med den om den ska bli av. Varför jag hellre väntar är för att jag är 19 år och har redan två tatueringar och vill ha 1-2 till men känner då att jag kanske borde vara något år äldre då jag gör nästa. Fast vem vet, kanske blir en sån här impulsgrej som med min första ;P

 

I alla fall, om jag skulle sätta mig i tatuerarstolen just nu skulle jag nog tatuera in mitt stjärntecken (tvilling) eller några fina betydande ord i handleden, tycker det är himla snyggt!

 

Dessa två finns just nu på min kropp.

Har du någon fråga till mig? kan handla om vad som helst (nästan hihi), tveka inte att ställa den i så fall!




Kommentarer
» jenny

Snygga tatueringar! :)

dom är riktigt snygga båda två, älskar den på ryggen!!! :D och den du vill göra låter riktigt snyggt också (:

» fia

Hej jo nu när det ändå handlar om tatueringar så tänkte jag fråga: Hur gammal var du när du gjorde din först?

Hur gammal tycker du att man BÖR vara när man tatuerar sig?

Och hur mycket kostade dina tatueringar?

Blir det olika pris beroende på vart de sitter eller är det färg / inte färg som sätter priset eller är det storleken?

Jag blir 16 i sommar och har två tatueringar som jag jättegärna skulle vilja göra men har aldrig fått något bra pris på det. Det är en text som jag vill sätta i nacken "love yourself" för att jag har haft svårt med det och då vet jag att jag alltid kommer stå bakom mig själv och där av i nacken. Sedan vill jag tatuera konturerna till ett litet hjärta på sidan av foten och det skulle stå för kärleken till min familj och mina vänner. Det är lite kort om det men vad tror du att de skulle gå på? plus tycker du att det är "bra" tatueringar att göra eller är det dumt? Hoppas gärna på svar.... Fortsätt med en toppen bra blogg och lycka till i livet. Som tips på blogg inlägg så kan det ju vara att du varje dag fotar ett plagg under rubriken "I min garderob" och skriver något om det eller typ.....detta skulle passa bra till blablabla och då blir det som inspiration och mode tips plus din stil i ett;)

Ha det bra kram fia.

Sv:Du har två sjukt snygga tatueringar!

Det låter kanon, jag skulle också kunna tatuera in mitt sjärntecken! Tack för ditt svar! Kram =)


Kom ihåg






Trackback