Bloggar jag gillar #7


Elinkan är en blogg som drivs av en 19-årig tjej. Om ni inte redan märkt det är jag rätt svag för de som har sin egen stil och sticker ut ur mängden och det kan man ju säga att Elin här gör, men på ett bra sätt! Hennes klädstil är så himla söt och flickig men samtidigt så förbaskat cool! Jag älskar den och jag älskar att kika in på hennes blogg för det är lite som att komma in i en annan värld.

En fråga till er bara, gillar ni det här som jag kallar "Bloggar jag gillar"? Kikar ni in på bloggarna jag tipsar om eller är detta ett inlägg ni bara bläddrar förbi? Just nu är jag som ni kanske märkt inne i modebloggar jag gillar, sen kommer Twilightrelaterade bloggar och sedan en del som hamnar i kategorin övrigt.



Kommentarer
» Diana

I like it ;) Kul o se vilka du gillar o ja, jag brukar kika in :)


Kom ihåg






Trackback