Blogaward.


Fick en blogaward av Micaela och den bugar och bockar jag för! :)

Med utmärkelsen följer vissa regler och reglerna är:
- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.
- Post links to the seven bloggers you nominate.

7 stycken sanningar om mig:
- Jag har suttit i en bil då den började brinna.
- Jag har suttit i en bil som krockat med en älg.
- Jag är ganska snål då det kommer till att lägga ut pengar på t.ex kläder.
- Jag bäddar min säng nästan varje dag.
- Jag älskar att klä ut mig.
- Jag avskyr att åka skoter på is!
- Jag vill fira nästa jul i Thailand!

Jag nominerar;

Therese

Sara

Jossan

Matilda

Ida

Jenniefer

Diana



Kommentarer

nämen :o vad kul !! ska fixa det sen :D:D

sådär då var det fixat :) supertack !! :D

har länkat dig också förstås :D



http://twinturbot.blogg.se/2010/january/blogaward.html

» Diana

Oj vad skoj :O Glad jag blir! :D

Ska fixa ett litet inlägg strax =)

Ah :D Tack tack! :D


Kom ihåg






Trackback