Veckans outfits

Då var det dags igen, vilken är din favorit? Min är nog fredag eller söndag.



Kommentarer
» ANGIE

Visst är den!



Måndag och Tisdag är mina favoriter :)

cool blogg :) <33

» Joss

Tisdags outfiten var grym! ;D

» Emma

Måndag :)

tuff style ;D

» Linda

Torsdag! :D

» Tina

tisdag!

händer annars då? kram

Jo tack, jag har haft en toppenhelg! Hur har du haft det?



tycker nog torsadens är snyggaste om jag bara måste välja en. Fast måndag är ju skitnsygg också. Hm hard pick

Oj det var jättesvårt att välja en favorit, men topp 3 är iaf måndag, torsdag och lördag ;)

» anna

fredag :D

» Linn

Jag tycker fredagen och lördagen var snyggast, bra färgkombination!:D

måndag, tisdag och söndag! Men dom andra outfitsen varhur snygga som helst dom med.........=)



Jag bor i mitten av sverige nu, jag är tillb där jag växte upp.. i Gästrikland. /Där en av melodifestivalens deltävlingar gick för två veckor sedan -Sandviken vid Gävle./ Jag flyttade ju upp till v-botten när jag var 19år och bodde där i 15år. Men nu är jag hemme igen! =)

» Ida

Måndag var skit snygg/fin

lördag (:

Min favorit är måndag och torsdag!


Kom ihåg






Trackback