Svar på en kommentar + lite annat som kan va bra att läsa.


Såg att jag fått en kommentar där det stod så här "jag tycker du ska ha mer än bara outfit i bloggen :)" och tänkte att jag kunde ta upp lite om det här men även om min uppdatering.

Jag brukar blogga om mer än bara mina outfits men jag tycker det roligaste är just outfitsen så det är dem jag prioriterar i första hand. Och sen till det andra.. Nu vet ni ju alla att jag och mamma ska öppna en webbutik och vi ska försöka öppna den så snabbt som möjligt vilket innebär att vi jobbar på som galningar just nu. Jag har suttit i princip hela dagen och ska fortsätta då jag skrivit klart det här inlägget. Som ni förhoppningsvis förstår går webbutiken före bloggen vilket gör att det blit sämre med uppdateringar just nu och det kommer nog vara så nån vecka framöver.

Jag ska självklart göra mitt bästa för att hinna med bloggen också men tyvärr kan jag inte dela på mig och tyvärr består dygnet endast av 24 timmar vilket känns alldeles för lite just nu.

Som sagt, jag hoppas ni förstår.
Kram på er :)





Kommentarer

Din blogg är sjukt bra, utan outfitsen och med :)

men jag är nyfiken.. vad med webbutiken jobbar ni med. asså hur jobbar ni, vad är det ni gör? :)


Kom ihåg






Trackback