Snygg, snyggare, snyggast!

Hur jäkla snygg är inte Dakota Fanning på dessa bilder (fotade för Vogue)?! Vrålsnygg skulle jag säga! 


Bildkälla, du kan se fler bilder om du klickar på källan.

Och det kommer ju massa nya Eclipse bilder nu ju! Här är flera till!
Bildkälla.

Och ja jag vet, det blir mycket Eclipse bilder nu och det är inte alla mina läsare som gillar det men jag var bara tvungen att visa dessa! :D

UPDATE: Jag har sett att de nya Eclipse bilderna officiellt inte blivit släppta av filmbolaget så jag tar bort dom tills vidare.



Kommentarer

SV: man går ju lättare upp i vkt om man äter sent, för attman förbränner ju inte så mcket på kvällen/natten men orkar inte bry mig om det längre.



Tycker att dakota är supersöt men ögonbrynen, too big!

Eller inte för stora, men för markerade för ljusa lilla dakota.

himla tjusiga bilder!

:( Missade bilderna tror jag. Från vilken scen var dom?

Har så svårt att förstå att hon bara är 15 år. :O

Det är hon och Emma, nå´nting, (som spelar Hermione i Harry Potter-filmerna), som har blivit stora och snygga flickor! :-)


Kom ihåg






Trackback