Outfit 6 feb.


Idag har jag på mig mammas gamla skor, klänningen är av provplaggen till webbutiken, leopardjackan likaså (den kommer dock inte säljas då den inte passar in så bra till våren), skinnvantar och väska Second hand, gammal halsduk och blandade armband.

Hihi jag måste då säga det att det bästa med att starta en webbutik med kläder är att jag får behålla massor av dem. Vi vill ju prova tvätta plaggen och använda dem en del innan vi säljer dem för att se att de håller god kvalité, och ni förstår nog att vi inte kan sälja de plagg vi tvättat och använt så de blir våra. Rena rama drömmen för en (läs: jag) som älskar kläder ;)



Kommentarer
» elena

Oh vilken snygg pälsjacka, varifrån är den?:)



Kram!

Yeay den vita klänningen! :) Alla "gratis" kläder, ja du fattar vad jag menar, låter ju inte helt fel! :)

whoa, kom på att jag inte läst din blogg på aslänge, snacka om vad mkt jag har missat :O när ska ni öppna webbutiken, vad kmr den heta? :D

Klänningen var verkligen ursöt! :) snyggt matchat med lite tuffa detaljer också :D

svar: det låter bra ju! :D ja jag mår fint jag med :)

» torin

sv: haha ja precis :) ääääääääääääääälskar din outfit skitsnygg! <3

Svar. Ni verkar ha hur mycket snyggt som helst, tycker lätt ni ska satsa på det =)

ahh tack desamma kramkram

Jaha okej, det hade ju verkligen varit kul att ha. :)



men va!! Du borde ju helt klart använda dem. ;)

kram

» Agnes

Ääääälskar väskan!! Vart är den ifrån?



Sv: Haha jaa det tycker jag! Äre så? Amen då måste jag nästan prova haha!

fin outfit :)

SNYGGGGGGGING


Kom ihåg






Trackback