Mina fynd från igår.

Detta var vad jag kom hem med igår efter malmötrippen.

En leopardmönstrad handväska, Myrorna 30 kr.

En ursnygg Marilyn Monroe klocka!! Alltså då jag såg den blev jag helt till mig och mitt hjärta började slå hur snabbt som helst, jag vet, rätt fjantigt men så sant som det kan bli och det kan mamma intyga. Det fanns den här klockan och en med Elvis motiv och eftersom jag är förtjust i dem båda stod jag och velade i ca 30 minuter innan jag bestämde mig för att ta Marilyn och sen velade jag i ytterligare ca en timme om jag skulle köpa klockan för mina sista pengar eller inte och som ni ser köpte jag den och ack så nöjd jag är!! 209 kr gick den på (halv priset) och stor är den, 60x60 cm!

Sedan köpte jag stora och coola wallstickers (tror jag dem heter) på Marilyn och Elvis, ja ni ser ju nedan vilka det var (jag har inte satt upp mina än utan bilderna nedan är bara för att visa), 100 kr för alla.



Kommentarer

fan va läckert !

fan va läckert !

oooh vilken snygg klocka :o :D


Kom ihåg






Trackback