Malmö (nytt)!!

Hej hopp! Malmö idag var trevligt, det var skönt att strosa omkring i butiker och få shoppa lite! Det blev dock ingen bio för oss ikväll för vi var båda genomblöta om fötterna, trötta + att jag har ganska (läs: väldigt) ont i rygg och ben så vi bestämde oss för att ta bion en annan dag istället vilket jag är glad för. Ett plus i kanten var ju också att jag visste att det väntade en superrolig överrraskning åt mig (och mamma) då jag kom hem (det är till projektet så kan inte säga just nu vad det var).

Just det, såg ju söta Lisa på stan idag också, ni vet tjejen som har bloggen Lisaplace?!

Det blev inga bilder tagna idag för det fanns liksom inget roligt att fota så istället får ni se mina fynd!

Svart linne med snygga axlar, Monki 50 kr (ordpris 200 kr).
Jeanskjol, Monki 87. 50 kr (ordpris 350 kr).

Fejkläderbrallor, Gina Tricot 49 kr (ordpris 299 kr).

Två halsband, Lindex 9.50 kr (ordpris 79.50 kr).



Kommentarer

nice halsband!

» Linda

Snygga fynd! :) Jag fyndade också såna där fejkskinnbrallor på ginas rea och dom är hur bra som helst! :D

» Linn

sv: Ja, du gör himla bra fynd iallafall!;D

riiiiktigt snygg kjol :D:D

såna dära läderbralls vill jag också ha.. måste ge mig iväg till stan x)

» Pania

gillar verkligen kjolen. Var inne och provade den idag men den satt jättefult på mig :(

» Anna

Har du någon inkomst? Förstår inte hur du har råd att shoppa så mycket..

men f*an va du fyndar !

fina grejor :D

Anna: Svaret på din fråga kommer upp som dagens fråga nån dag framöver! :)

» Emma

Oh jag älskar dom där skinnbrallorna, har likadana! Skitsnygga!


Kom ihåg






Trackback