Lite sneak peeks.

Idag har jag och mamma som sagt fotat och jobbat på med webbutiken och vet ni vad, vi tar oss sakta men säkert framåt! Pjuh. Här kommer lite sneak peek bilder från dagen.

Vi behövde muffins/bakelser som skulle se goda och lite sagolika ut så vi köpte färdiga muffins, blandade karamellfärg i grädden, spritsade och toppade med bl.a strössel och ätbara blommor.

Och jag måste bara säga det, resultaten blev precis som vi tänkt oss om inte ännu bättre, vi är alltså nöjda!! :)

Nu ska jag lägga mig och se på The OC, svarar på era kommentarer en annan dag, är lite för trött för att göra det just nu :)



Kommentarer

Ååh vilka gooda muffins! Vad sugen man blev nu :D Kul att det går bra för er! Kram

oj vilka konstverk !

haha nu hänger jag med! Bra, då har vi det uppklarat, du är min personliga paketinslagare.

Vilka underbara bilder! Ögonen är helt i extas :) Kul att det går bra för er.


Kom ihåg






Trackback