Jag behöver hjälp från en kunnig person!

Hej!
Jag tycker det är dags för en liten förändring här på bloggen och då pratar jag om designen. Tjejen som annars brukar hjälpa mig hade tyvärr inte tid just nu och jag känner att jag vill ha den uppe någorlunda snart så min fråga till er; Är det någon av er som skulle kunna hjälpa mig med en ny bloggdesign? Jag vet på ett ungefär hur den ska se ut men du får gärna komma med lite idéer du med. Du måste nog ha photoshop för att göra min header också (tror jag). Någon som vill hjälpa mig? Please. Kan tyvärr inte betala så det enda jag egentligen kan erbjuda just nu är en länkning :) Kommentera i så fall det här inlägget eller mejla till mig: [email protected]


Tack på förhand.

Var med och tävla om ett snyggt axelsmycke här!



Kommentarer

svar: okej :) vad blev det för mat idag då? :) jag har med ätit precis :)

sv: Jo då. min dag har bara varit fin! :)

Jag har erfarenheter ang design. Har alltid gjort mina egna, och även hjälp/gjort andras.



Säg till om du vill ha min hjälp! =)

kram!

jag kollar olika aktionssidor:) när ska du och din mamma börja med att sälja era kläder har ni mågon månad upp spikat ännu?kram

sv: Ja, absolut kan jag göra det. Berätta bara lite hur du vill ha bilden så fixar jag det! :) Kan skicka bilden på mailen.



Jag är 17. Fyller 18 till sommaren.

hej ny blogg tävling att vinna 6000kr hos nelly.com

besök gärna min blogg och delta <3<3<3<3

hmm okej blir nog spännande :)



Jodå det är okej :)



Ska lägga mig snart så godnatt!

Kram

sv: Nej nej nej ! Jag tar ingen betaling :) Sådan gör jag helt gratis. Skriver mailen i e-post fältet!

kram


Kom ihåg






Trackback